Ei ole paljon salille ehtinyt ja voimia mennä.. tiistainahan sinne piti mennä, mutta tuli ihan kirjaimellisesti paskahalvaus, ni empä sitten uskaltanut lähteä.. mutta ensiviikolla aion ryhdistäytyä ja mennä vaikka energia ei riittäisi. Onhan tässä flunssaa ollut, että sillon en henkilökohtaisesti suosittele kenenkään vetävän mitään himotreenejä.

Kaivetaan noi ruokavalio ohjeet esille jotka joskus aikanaan olen ladannut jostakin netistä. Ja jos ton kokiksen lipittelyn sais oikeesti lopetettua. Ja vaihdettua veteen ja juotua sitä limpparia vaan vaikka viikonloppuna, paras ois ku sais sen nyt pois kokonaan.

Onhan meillä täällä ollut ihan supervision aurinkoisia päiviä, et voishan sitä sinne lenkillekin mennä, vois joo, ku ois halu ja energiaa. Halu ehkä onkin, mut energia... mistä sitä saa?

Elämäntaparemonttia tässä ollaan tekemässä, että sinänsä oo mikään kiire saada tuloksia, mutta kyllä se vaikka -5kg sais ihan eri meiningin tähän.

Vaikka mä olenkin tällä hetkellä "vain" kotiäiti, ni kyllä mun päivät työstä käy.. ( kyllä mä tiedän keskuudessamme olevan niitä jotka sanoo, että kotiäiti on vaan kotona.) Kyllä minä voin myöntää, että en jaksa aina pyykätä ja puunata,  mutta kyllä mun päivä silti on rankka. Mutta onhan meitä joka junaan.