Saako sinut liikkeelle toisten kannustavat puheet, se että olet päättänyt onnistua? Vai jokin muu?

Minut saa liikkeelle se, että olen päättänyt onnistua tavoitteissani. Ja lisää potkua saa siitä, että toiset kannustaa. Viikonloppuna veljeni vaimo sanoi, että kyllä sinä näytät hyvältä. Siis miten super mahtava fiilis tollasesta oikeesti tulee?! Ihan parasta. :) Kyllä välillä tulee kaamos ja ei meinaa jaksaa ja ei varmasti jaksaisikaan ilman näitä ihania sanoja ja kannustuksia. Ja VALOKUVAT.. Mitä ajattelette valokuvista, hei miten mahtavaa on nähdä vanha kuva ja tajuta mitä on tapahtunut.. Minä ainakin nähny muutaman kuvan, jossa oon ihan mega iso, ja oon silleen et oonko oikeesti ollut noin iso? Olen ollut! HYI.

Mutta ajatus täytyy lähteä itsestä, tuskin oisin näin pitkälle päässyt, jos joku toinen ois sanonut, hei ootko ajatellut kuinka iso olet.. Ei, ei. Sinä itse saat itsesi liikeelle!!Kuva(juuri näin)